شادمانی بی سبب ...

خرید بک لینک
چه بد که جز اینجا واقعا نه کسی هست و نه چیزی که بتونم حرف بزنم تایپ کنم و مثل همیشه میریزم تو خودم و درد میشه و درد و درد ... و این بده که دوست دارم که کاش حداقل یکی بود باهاش میتونستم حرف بزنم ولی نم شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 4:56

صفحه بندی